מנסור עבאס ונתניהו / ממשלה עם מרעאנה, יאיר גולן, מנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור.

מנסור עבאס ונתניהו / ממשלה עם מרעאנה, יאיר גולן, מנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור.. עזוב שטויות, מת להבין איך הוא מתכוון להקים ממשלת ימין בלי מנסור עבאס. עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. עוד מסתמן שיסוכם עם רעם על תכנית כלכלית לעשור למגזר הערבי. ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס.

עוד מסתמן שיסוכם עם רעם על תכנית כלכלית לעשור למגזר הערבי. הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס. הוא תומך חמאס בנימין ברגר. יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב.

מופע מהביבים: פרצופו האמיתי של נתניהו נחשף - שונא ערבים ...
מופע מהביבים: פרצופו האמיתי של נתניהו נחשף - שונא ערבים ... from maki.org.il
עבאס אמר לכלי התקשורת כי כל המפלגות כבר חתמו ליאיר לפיד על המסמך לנשיא המדינה. עוד מסתמן שיסוכם עם רעם על תכנית כלכלית לעשור למגזר הערבי. פשרה עם ישראל, חילוניות, ושלילת המשטר האיסלאמי. בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי. אין היבטים לאומיים, רק טובת הציבור — חינוך, תשתיות, בריאות, אכיפת חוק ועוד. מנסור עבאס לאחר החתימה על ההסכם הקואליציוני:

על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה.

ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה. בכל אותה העת נשמר קשר טלפוני עם צוותו של עבאס, שהעלה את ההצעה. עזוב שטויות, מת להבין איך הוא מתכוון להקים ממשלת ימין בלי מנסור עבאס. מפלגת העבודה הסכימה לפשרת הרוטציה בוועדה למינוי שופטים. בנוסף הוא סירב להתייחס אם שוחח או פגש ישירות את ראש הממשלה נתניהו: בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: רעם הציבה דרישה לבטל את החוק שמחמיר את האכיפה על עבירות בנייה | איילת שקד (ימינה) דורשת להחליף את בני גנץ, איילת שקד, חילי טרופר ונפתלי בנט (צילום: יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב. מאחלים שכל התהליך יצליח ובסופו של דבר תקום ממשלה יור רעם מנסור עבאס: הקמת ממשלה שתישען על רעם ומנסור עבאס תהיה אסון ובכייה לדורות. מנסור עבאס לאחר החתימה על ההסכם הקואליציוני:

מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; במקביל, הציע נתניהו לעבאס הקפאה מוחלטת של ההריסות בנגב, לצד סעיפים נוספים בביטול חוק קמיניץ, בעוד בימינה הסכימו להשאיר את המצב הקיים על כנו. בנט ונתניהו שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה • סמוטריץ': אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד, מרב מיכאלי ויאיר גולן. מנסור עבאס לאחר החתימה על ההסכם הקואליציוני:

יממה לפני ההשבעה בכנסת: אלון דוידי התפטר מימינה וחוזר ...
יממה לפני ההשבעה בכנסת: אלון דוידי התפטר מימינה וחוזר ... from ch10.co.il
עבאס אמר לכלי התקשורת כי כל המפלגות כבר חתמו ליאיר לפיד על המסמך לנשיא המדינה. יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. בכל אותה העת נשמר קשר טלפוני עם צוותו של עבאס, שהעלה את ההצעה. ברגע שתהיה ממשלה כח הסחיטה ומניעת האכיפה של עבאס יהיה אינסופי. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. עדיף לא לדבר על זה. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. במהלך הלילה, יור רעם מנסור עבאס הצטרף לשיחות עם יש עתיד וימינה.

מאחלים שכל התהליך יצליח ובסופו של דבר תקום ממשלה יור רעם מנסור עבאס:

בחודשים האחרונים חודש המשא ומתן עם ההנהגה הפלסטינית בראשות מחמוד עבאס. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה. נועם מושקוביץ / דוברות הכנסת) יור מפלגת רעם מנסור עבאס במטה המפלגה בטמרה בליל הבחירות. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: נתניהו מצדו שונא את אבו מאזן כי המתינות שלו מאיימת על שליטת ישראל בגדה. בנט ונתניהו שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה • סמוטריץ': מפלגת העבודה הסכימה לפשרת הרוטציה בוועדה למינוי שופטים. הוא תומך חמאס בנימין ברגר. יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב. ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס. רעם הציבה דרישה לבטל את החוק שמחמיר את האכיפה על עבירות בנייה | איילת שקד (ימינה) דורשת להחליף את בני גנץ, איילת שקד, חילי טרופר ונפתלי בנט (צילום:

מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; בלי שממש התכוונו לזה, הבדואים בנגב יכולים להתגלות כסיפור של הבחירות. סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי. עוד לא קיבלנו החלטה, אנחנו מנסים למצוא פתרונות למצוקות של החברה הערבית. אין היבטים לאומיים, רק טובת הציבור — חינוך, תשתיות, בריאות, אכיפת חוק ועוד.

רכבת העמק ישראל כץ ונתניהו - ליכודניק
רכבת העמק ישראל כץ ונתניהו - ליכודניק from likudnik.co.il
המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. עוד לא קיבלנו החלטה, אנחנו מנסים למצוא פתרונות למצוקות של החברה הערבית. אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: ההפגנות היו לגטימיות בגלל ההתגרות באל אקצא; המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. אבו מאזן רוצה להגיע לשלום עם ישראל. יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב.

אין היבטים לאומיים, רק טובת הציבור — חינוך, תשתיות, בריאות, אכיפת חוק ועוד.

בחודשים האחרונים חודש המשא ומתן עם ההנהגה הפלסטינית בראשות מחמוד עבאס. אבו מאזן רוצה להגיע לשלום עם ישראל. ברגע שתהיה ממשלה כח הסחיטה ומניעת האכיפה של עבאס יהיה אינסופי. מנסור עבאס לאחר החתימה על ההסכם הקואליציוני: האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד, מרב מיכאלי ויאיר גולן. עזוב שטויות, מת להבין איך הוא מתכוון להקים ממשלת ימין בלי מנסור עבאס. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. בבחירות הקודמות נהנתה הרשימה המשותפת על ארבעת מרכיביה ממתקפה חזיתית של נתניהו, שאיגדה את מצביעיה. במהלך הלילה, יור רעם מנסור עבאס הצטרף לשיחות עם יש עתיד וימינה.

חכ עבאס, שנמצא במקום, הביע אופטימיות בנוגע לתוצאות המגעים מנסור עבאס. ממשלה עם מרעאנה, יאיר גולן, מנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור.

Post a Comment

0 Comments

close